Friday, January 2, 2015



საგანი:  მათემატიკა
კლასი:  II
სახელმძღვანელოს ავტორი:  გურამ გოგიშვილი, თეიმურაზ ვეფხვაძე, ია მებონია, ლამარა ქურჩიშვილი
გამომცემლობა: ინტელექტი
 პედაგოგი:  ავთანდილ კილაძე


თემა და მასში შემავალი საკითხები
სთ. რაოდენობა
თემის ბოლოს მისაღწევი შედეგები
ძირითადი აქტივობები და მეთოდები
რესურსები
შეფასება
I
გავიხსენოთ და გამოვიყენოთ რაც ვისწავლეთ
1.      ვითვლით საგნების რაოდენობას
2.      მერამდენეა? რომელია წინა? რომელია მომდევნო?
3.      მარჯვნივ, მარცხნივ, ზემოთ თუ ქვემოთ?
4.      რიცხვები 20-მდე
5.      1-დან 20-მდე რიცხვების შეკრება და გამოკლება
6.      გეომეტრიული ფიგურები
7.      შევადაროთ მიმდევრობები, შევავსოთ მიმდევრობა
8.      ამოვხსნათ ამოცანები
45სთ


4სთ

4სთ


3სთ

4სთ
4სთ


4სთ

4სთ



4სთ
·         მოსწავლეს შეუძლია ერთმანეთს შეუსაბამოს რიცხვები, რიცხვითი სახელები, რაოდენობები და რიგი;
·         შეუძლია გარემოში ორიენტირება და ობიექტთა ურთიერთგანლაგების აღწერა;
·         ზეპირად ასრულებს ათეულის გავლით შეკრება-გამიკლებას და ზეპირის ანგარიშისას იყენებს ბიჯით თვლას;
·         ადარებს და აჯგუფებს ბრტყელ ფიგურებს გეომეტრიული ატრიბუტის მიხედვით;
·         ერთმანეთს ადარებს რამდენიმე მიმდევრობას და მოცემულ მიმდევრობაში ავსებს რამდენიმე გამოტოვებულ პოზიციას;
·         ამოცანის პირობის მიხედვით განსაზღვრავს, თუ რა არის მოცემული და რა არის საძებნი;
ინდივიდუალური, დამოუკიდებელი

სახელმძვანელო, სავარჯიშო რვეული, დაფა, ცარცი, ბუკი

მიმდინარე–განმავითარებელი;
საშინაო/ საკლასო დავალება;  დამოუკიდებელი სამუშაო;
შემაჯამებელ


II
ვაგროვებთ და განვიხილავთ მონაცემებს
1.      ვაგროვებთ მონაცემებს
2.      ვაჯგუფებთ მონაცემებს
3.      შევადგინოთ და აღვწეროთ სია
4.      შევადგინოთ და აღვწეროთ ცხრილი
5.      პიქტოგრამა
6.      ამოვხსნათ ამოცანები
15სთ

2სთ

2სთ

3სთ

3სთ

2სთ
3სთ
·         შეუძლია მონაცემების შეგროვება რეალურ ობიექტზე დაკვირვებით;
·         ამოკრებს საჭირო მონაცემებს უმარტივესი ცხრილიდან;
·         განალაგებს მონაცემებს მოცემული თანმიმდევრობითდა ალაგებს რაიმე წესით;
·         ზეპირსიტყვიერად ახასიათებს მონაცემთა სიას;
·         ზეპირსიტყვიერად აღწერს/განმარტავს პიქტოგრამას;
ინდივიდუალური, წყვილები, დამოუკიდებელი  და  პრაქტიკული  მუშაობა;

სახელმძღვანელო, მოსწავლის რვეული, საწერი კალამი,
დაფა და ცარცი,
თაბახის ფურცლები,
ბუკი
მიმდინარე–განმავითარებელი;
საშინაო/ საკლასო დავალება;  დამოუკიდებელი სამუშაო;
შემაჯამებელ

III
რიცხვები 100-მდე
1.      ათეულები
2.      ათეულები და ერთეულები
3.      რიცხვები 60-მდე
4.      100-ზე ნაკლები რიცხვები
5.      ერთნიშნა და ორნიშნა რიცხვები
6.      ვაორმაგებთ რაოდენობას
7.      გავანახევროთ რაოდენობა
8.      შევაფასოთ რაოდენობა
9.      დაასახელეთ რიცხვის უახლოესი ხუთეული, ათეული, ოცეული
10.  რომელი რიცხვია მეტი?
11.  ჩვენი ფული
12.  დამატებითი ამოცანები
34სთ
2სთ
2სთ

2სთ
2სთ

3სთ

4სთ

4სთ

2სთ
3სთ


4სთ

2სთ
3სთ
·         მოსწავლეს შეუძლია ერთნიშნა და ორნიშნა რიცხვების წაკითხვა და ჩაწერა;
·         შეუძლია განახევრება- გაორმაგების მოქმედების შესრულება და მათი დაკავშირება  სეკრება-გამოკლებასტან და ერთმანეთთან;
·         შეუძლია შეაფასოს და შეადაროს რაოდენობები 100-ის ფარგლებში;
ინდივიდუალური, მთელი კლასი, დამოუკიდებელი 

სახელმძღვანელო, მოსწავლის რვეული, საწერი კალამი,
დაფა და ცარცი,
ბუკი
მიმდინარე–განმავითარებელი;
საშინაო/ საკლასო დავალება;  დამოუკიდებელი სამუშაო;
შემაჯამებელ

IV
გეომეტრიული ფიგურები
1.      გეომეტრიული ფიგურები
2.      ვადარებთ ფიგურების ზომებს
3.      ფიგურის შიგა და გარე წერტილები, ფიგურების საზღვარი
4.      ტოლია ეს ფიგურები?
5.      გამეორება
12სთ
2სთ

2სთ

3სთ


3სთ
2სთ
·         ადარებს და აჯგუფებს ბრტყელ ფიგურებს გეომეტრიული ატრიბუტების მიხედვით;
·         განასხვავებს ფიგურების  შიგა და გარე  არეებს;
·         მოიძიებს ტოლი ფიგურების ნიმუშებს მისთვის ჩვეულ გარემოში, ახდენს ფიგურათა ტოლობის დემონსტრირებას მათი ურთიერთშეთავსებით;
ინდივიდუალური, წყვილები, დამოუკიდებელი 

სახელმძღვანელო, მოსწავლის რვეული, საწერი კალამი,
დაფა და ცარცი,
პლაკატი,
ბუკი, სახაზავი და ფანქარი,
მიმდინარე–განმავითარებელი;
საშინაო/ საკლასო დავალება;  დამოუკიდებელი სამუშაო;
შემაჯამებელ

V
რიცხვების შეკრება და გამოკლება
1.      რიცხვითი გამოსახულება
2.      შეკრების თვისებები
3.      ათეულების შეკრება და გამოკლება
4.      ვიყენებთ რიცხვით კიბეს
5.      დავუმატოთ  ერთნიშნა რიცხვები
6.      ვაკლებთ ერთნიშნა რიცხვს
7.      ვუმატებთ ათეულებს
8.      ვაკლებ ათეულებს
9.      შევკრიბოთ ორნიშნა რიცხვები
10.  გამოვაკლოთ ორნიშნა რიცხვები
11.  გამეორება
18სთ
·          
ინდივიდუალური, წყვილები, დამოუკიდებელი 

სახელმძღვანელო, მოსწავლის რვეული, საწერი კალამი,
დაფა და ცარცი,

ბუკი
მიმდინარე–განმავითარებელი;
საშინაო/ საკლასო დავალება;  დამოუკიდებელი სამუშაო;
შემაჯამებელ




















kalendaruli gegma


საგანი:მათემატიკა (II კლასი)                                                                          
კვირეული საათი -  5
საათების რაოდენობა – 173სთ . 
(I სემესტრი –75 საათი.II სემესტრი –98  საათი)
2014-2015სასწავლო წელი



თემა და მასში შემავალი საკითხები
საათების რაოდენობა
თარიღი

I სემესტრი



გავიხსენოთ და გამოვიყენოთ რაც ვისწავლეთ
38სთ

1



ვითვლით საგნების რაოდენობას



5sT
15.09.14
2
16.09.14
3
17.09.14
4
18.09.14
5
19.09.14
6



მერამდენეა? რომელია წინა? რომელია მომდევნო?



5სთ
22.09.14
7
23.09.14
8
24.09.14
9
25.09.14
10
26.09.14
11


მარჯვნივ, მარცხნივ, ზემოთ თუ ქვემოთ?


      4სთ
29.09.14
12
30.09.14
13
01.10.14
14
02.10.14
15



რიცხვები 20-მდე



5სთ
03.10.14
16
06.10.14
17
07.10.14
18
08.10.14
19
09.10.14
20

1-დან 20-მდე რიცხვების შეკრება და გამოკლება

2სთ

3სთ
10.10.14
21
13.10.14
22

1-დან 20-მდე რიცხვების შეკრება და გამოკლება
15.10.14
23
16.10.14
24
17.10.14
25



გეომეტრიული ფიგურები



5სთ
20.10.14
26
21.10.14
27
22.10.14
28
23.10.14
29
24.10.14
30

შევადაროთ მიმდევრობები

2სთ
27.10.14
31
28.10.14
32

შევავსოთ მიმდევრობა

2სთ
29.10.14
33
30.10.14
34


ამოვხსნათ ამოცანები



5სთ
31.10.14
35
03.11.14
36
04.11.14
37
05.11.14
38
06.11.14

ვაგროვებთ და განვიხილავთ მონაცემებს
22სთ

39


ვაგროვებთ მონაცემებს


4სთ
07.11.14
40
10.11.14
41
11.11.14
42
12.11.14
43


ვაჯგუფებთ მონაცემებს


3სთ
13.11.14
44
14.11.14
45
17.11.14
46


შევადგინოთ და აღვწეროთ სია



     4სთ
18.11.14
47
19.11.14
48
20.11.14
49
21.11.14
50

შევადგინოთ და აღვწეროთ ცხრილი

3სთ
24.11.14
51
25.11.14
52
26.11.14
53

პიქტოგრამა

3სთ
27.11.14
54
28.11.14
55
01.12.14
56


ამოვხსნათ ამოცანები


4სთ
02.12.14
57
03.12.14
58
04.12.14
59
05.12.14
60
 ტესტი I
1სთ
08.12.14

                                რიცხვები 100-მდე
12სთ

61


ათეულები


4სთ
09.12.14
62
10.12.14
63
11.12.14
64
12.12.14
65


ათეულები და ერთეულები


4სთ
15.12.14
66
16.12.14
67
17.12.14
68
18.12.14
69


რიცხვები 60-მდე


4სთ
19.12.14
70
22.12.14
71
23.12.14
72
24.12.14
73

სარეზერვო გაკვეთილები

25.12.14
74
26.12.14
75
29.12.14

II სემესტრი
37სთ

76
განვლილი თემების გამეორება
1სთ
15.01.15
77

100-ზე ნაკლები რიცხვები

3სთ
16.01.15
78
20.01.15
79
21.01.15
80

ერთნიშნა და ორნიშნა რიცხვები

3სთ
22.01.15
81
23.01.15
82
26.01.15
83


ვაორმაგებთ რაოდენობას



5სთ
27.01.15
84
28.01.15
85
29.01.15
86
30.01.15
87
02.02.15
88



გავანახევროთ რაოდენობა




5სთ
03.02.15
89
04.02.15
90
05.02.15
91
06.02.15
92
09.02.15
93


შევაფასოთ რაოდენობა



3სთ
10.02.15
94
11.02.15
95
12.02.15
96



დაასახელეთ რიცხვის უახლოესი ხუთეული, ათეული, ოცეული





5სთ
13.02.15
97
16.02.15
98
17.02.15
99
18.02.15
100
19.02.15
101


რომელი რიცხვია მეტი?


4სთ
20.02.15
102
23.02.15
103
24.02.15
104
25.02.15
105


ჩვენი ფული



3სთ
26.02.15
106
27.02.15
107
02.03.15
108



დამატებითი ამოცანები



5სთ
04.03.15
109
05.03.15
110
06.03.15
111
09.03.15
112
10.03.15

გეომეტრიული ფიგურები
18სთ

113
გეომეტრიული ფიგურები
გეომეტრიული ფიგურები

4სთ
11.03.15
114

12.03.15
115
13.03.15
116
16.03.15
117

ვადარებთ ფიგურების ზომებს

3სთ
17.03.15
118
18.03.15
119
19.03.15
120


ფიგურის შიგა და გარე წერტილები, ფიგურების საზღვარი



4სთ
20.03.15
121
23.03.15
122
24.03.15
123
25.03.15
124


ტოლია ეს ფიგურები?



4სთ
26.03.15
125
27.03.15
126
30.03.15
127
31.03.15
128

გამეორება
2სთ
01.04.15
129
02.04.15
130
ტესტი II
1სთ
03.04.15

                    რიცხვების შეკრება და გამოკლება
43სთ

131


რიცხვითი გამოსახულება



5სთ
06.04.15
132
07.04.15
133
08.04.15
134
15.04.15
135
16.04.15
136



შეკრების თვისებები




5სთ
17.04.15
137
20.04.15
138
21.04.15
139
22.04.15
140
23.04.15
141


ათეულების შეკრება და გამოკლება


4სთ
24.04.15
142
27.04.15
143
28.04.15
144
29.04.15
145


ვიყენებთ რიცხვით კიბეს



3სთ
30.04.15
146
01.05.15
147
04.05.15
148


დავუმატოთ  ერთნიშნა რიცხვები


4სთ
06.05.15
149
07.05.15
150
08.05.15
151
11.05.15
152


ვაკლებთ ერთნიშნა რიცხვს



4სთ
13.05.15
153
14.05.15
154
15.05.15
155
18.05.15
156


ვუმატებთ ათეულებს


3სთ
19.05.15
157
20.05.15
158
21.05.15
159

ვაკლებ ათეულებს


3სთ
22.05.15
160
25.05.15
161
27.05.15
162


შევკრიბოთ ორნიშნა რიცხვები



5სთ
28.05.15
163
29.05.15
164
01.06.15
165
02.06.15
166
03.06.15
167



გამოვაკლოთ ორნიშნა რიცხვები




5სთ
04.06.15
168
05.06.15
169
08.06.15
170
09.06.15
171
10.06.15
172
გამეორება
1სთ
11.06.15
173
ტესტი III
1სთ
12.06.15

                                               






No comments:

Post a Comment